|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (14.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (02.09.2019)
Chráska, M. Didaktické testy. Brno : Paido, 1999. 91 s. ISBN 80-85931-68-0. Slavík, J. Hodnocení v současné škole. Praha : Portál, 1999. Kalhous, Z. – Obst, O. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002. Tomková, A. Program Čtením a psaním ke kritickému myšlení v primární škole: distanční text. Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007. 97 s. ISBN 978-807-2903-153. Průcha, J. Přehled pedagogiky. Praha: Portál, 2000. Vališová A. – Kasíková, H. Pedagogika pro učitele. Praha: Grada, 2011. Rocard, M. et al. Science Education NOW: A Renewed Pedagogy for the Future of Europe. Dostupné z <http://ec.europa.eu/research/science-society/document_library/pdf_06/report-rocard-on-science-education_en.pdf> Pavlasová, L. (2017). Komár sedne, bodne, saje aneb skupinové opakování orgánových soustav členovců. In J. Slavík, J. Stará, K. Uličná, & P. Najvar, et al., Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání (s. 259-266). Brno: Masarykova univerzita. Pavlasová, L. Co všechno se dá vyčíst z rodokmenu? Komenský, 2015, 140(1), s. 30 – 36. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (29.05.2020)
|