|
|
|
||
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (16.04.2015)
|
|
||
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (16.04.2015)
V oblasti cílové skupiny dětí raného a předškolního věku s tělesným postižením představit vybrané formy speciálněpedagogické intervence. Raná intervence, všestranná podpora vývoje, stimulace, reedukace, kompenzace specifické pro danou věkovou skupinu. Podpůrná opatření pro děti se zdravotním postižením uplatňovaná v předškolním vzdělávání. Charakteristika poradenských služeb pro děti s narušenou komunikační schopností, se sluchovým postižením, s mentálním postižením a s poruchou autistického spektra, s tělesným postižením, se zrakovým postižením. |
|
||
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (16.04.2015)
OPATŘILOVÁ, Dagmar a Zita NOVÁKOVÁ. Raná podpora a intervence u dětí se zdravotním postižením: Early support and intervention for children with disabilities. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 321 s. ISBN 978-802-1058-804. STRAßMEIER, Walter. 260 cvičení pro děti raného věku: soubor cvičení pro děti s nerovnoměrným vývojem a děti handicapované. Vyd. 3. Překlad Petr Kuba. Praha: Portál, 2011, 291 s. ISBN 978-807-3678-807.
Tělesné postižení: NOVOSAD, L. Základy speciálního poradenství. Vyd. 2. Praha: Portál, 2006. 159 s. ISBN 80-7367-174-3. NOVOSAD, L. Poradenství pro osoby se zdravotním a sociálním znevýhodněním: základy a předpoklady dobré poradenské praxe. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-509-7. OPATŘILOVÁ, D. (ed). Pedagogicko-psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. 1. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008. 292 s. ISBN 978-80-210-3977-3. VÍTKOVÁ, M. Otázky speciálně pedagogického poradenství. 2. vyd. Brno: MSD, spol. s.r.o., 2004. 261 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 80-86633-23-3. OPATŘILOVÁ, D., NOVÁKOVÁ, Z.(ed.) Raná podpora a intervence u dětí se zdravotním postižením. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. 321 s. ISBN 978-80-210-5880-4. |