|
|
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (10.09.2023)
|
|
||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (10.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (12.09.2022)
HEJNÝ, M. Teória vyučovania matematiky 2. Bratislava: SPN 1990. Časopisy pro učitele matematiky (Učitel matematiky, Matematika-fyzika-informatika). Sborníky z konferencí pro učitele matematiky (např. Dva dny s didaktikou matematiky, Jak učit matematice žáky ve věku 11-15 let, Setkání učitelů všech typů a stupňů škol, Ani jeden matematický talent nazmar). Patáková, E. Metody tvorby úloh pro nadané žáky. Praha: PedF UK, 2013 Ročenky Matematické olympiády a Matematického klokana BLAŽKOVÁ, R. Specifické vývojové poruchy učení a možnosti podpory žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v matematice. In Podíl učitele matematiky na tvorbě ŠVP. Materiály k projektu ESF. 1. vyd. Praha : JČMF, 2006. s. 1-31. CD ROM, ISBN 80-7015-097-1. ISBN 80-7015-085-8. BLAŽKOVÁ, R. a kol. Poruchy učení v matematice a možnosti jejich nápravy. Brno: Paido, 2000. ISBN 80-85931-89-3 POKORNÁ, V. Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-326-9 |
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (10.09.2023)
Výuka goniometrie a trigonometrie Práce s daty a statistika Kombinatorika a pravděpodobnost Využití Geogebry a ICT ve výuce matematiky Gradované úlohy ve výuce matematiky Žáci s SPU v matematice Žáci talentovaní v matematice |
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (12.09.2022)
Aktivní účast v kurzu (docházka). Plnění úkolů v Moodle. Písemný test s rozpravou. |
|
||
Poslední úprava: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. (12.09.2022)
Kurz v Moodle. Link bude zaslán přihlášeným studentům. |