Oborová praxe s reflexí - OPBE4E042A
|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (05.03.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (26.10.2019)
Rusek, M., Slavík, J., & Najvar, P. (2016). Obsahová konstrukce a didaktické uplatnění přírodovědného edukačního experimentu ve výuce na příkladu chemie. Orbis scholae, 10(2), 71-91. Sherin, M., & Van Es, E. A. (2009). Effects of video club participation on teachers' professional vision. Journal of teacher education, 60(1), 20-37.
Slavík, J., Janík, T., Jarníková, J., & Tupý, J. (2014). Zkoumání a rozvíjení kvality výuky v oborových didaktikách: metodika 3A mezi teorií a praxí. Pedagogická orientace, 24(5), 721-752. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (26.10.2019)
Zápočet bude udělen na základě aktivní účasti na jednotlivých hospitacích a odevzdání reflexí z pozorovaných hodin. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (15.01.2023)
Materiály ke kurzu i prostředí pro distanční komunikaci a odevzdávání reflexí jsou dostupné v kurzu MS Teams. |