|
|
|
||
Poslední úprava: GRMELOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.01.2012)
|
|
||
Poslední úprava: GRMELOVA/PEDF.CUNI.CZ (08.01.2012)
AEGERTER, L.P. (1997) "A Pedagogy of Postcolonial Literature", College Literature, 24(2):142-50. |
|
||
Poslední úprava: GRMELOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.01.2012)
Uplatnění principů recepční teorie Wolfganga Isera pro výuku literatury L2. Fenomenologický základ Iserovy teorie vedoucí k aktivní roli studenta a využití jeho znalostí a zkušeností při interpretaci literárního textu, který je mnohoznačným konstruktem (s místy nedourčenosti), stále otevřeným novým interpretacím (nikoliv libovůle, ale zakotvení v textu: schemata). Poskoloniální teorie a její vliv na rozšíření literárního kánonu. Postkoloniální literatura a L2. Integrovaný model výuky literatury v L2 - spojující kulturní a jazykový modul s modulem osobnostního růstu. |