|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Zdeněk Drozd, Ph.D. (05.02.2020)
Čáp, J.; Mareš, J. Psychologie pro učitele. Praha: Portál, 2001. Gavora, P. Výzkumné metody v pedagogice. Brno: Paido, 1996. Hrabal,V. Pedagogicko-psychologická diagnostika žáka. Praha: SPN, 1989. Hrabal, V., Pavelková, I.: Jaký jsem učitel. Praha, portál 2010. PRAŽSKÁ SKUPINA ŠKOLNÍ ETNOGRAFIE Čeští žáci po deseti letech. Praha: PedF UK, 2004. Švec.V. Klíčové dovednosti ve vyučování a výcviku. Brno, Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta. 1998. Valentová, L. a kol.: Školní poradenství I. II. Praha PedF UK 2013. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Zdeněk Drozd, Ph.D. (05.02.2020)
Bloková výuka, která bude mimo jiné zaměřena na společné diskuse zaměřené na rozbor hospitačních záznamů a zkušeností z vlastní výuky. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Zdeněk Drozd, Ph.D. (05.02.2020)
V rámci seminářů budou zobecněny poznatky a zkušenosti získané v průběhu praxe. Společné diskuse budou zaměřeny na rozbor hospitačních záznamů a zkušeností z vlastní výuky. Pozornost bude věnovaná zejména následujícím tématům, která budou reflektovaná jak z pedagogického, tak psychologického hlediska: Cíle vyučovací hodiny a jejich plnění Metody a formy práce Vystupování učitele ve třídě a jeho komunikace se žáky Kontrola a hodnocení žáků Aktivita žáků |