|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Robert Skopek (22.09.2017)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Jana Kepartová, CSc. (24.04.2018)
Cílem exkurzí je rozšířit znalosti posluchačů získané při přednáškách a seminářích. Obecné informace k exkurzím viz http://pages.pedf.cuni.cz/kddd/studenti/historicke-exkurze/ . |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Iva Beránková (29.10.2019)
ČAPEK, V. a kol. Didaktika dějepisu II, Praha: SPN, 1998. HOMEROVÁ, M. Jak může vypadat výuka dějepisu v muzeích a skanzenech aneb umí pedagogové využít nabídky této výuky? Učitelské noviny 1997, s. 19-20. JULÍNEK, S. a kol. Základy oborové didaktiky dějepisu, Brno: MU, 2004. PETRYL, J. Zkušenosti ze spolupráce školy a muzea při vyučování dějepisu, Praha: SPN, 1962. PASÁK, T. Muzea a školy. Společenské vědy ve škole, 1987/2, č. 10, s. 281-3. ŠPÉT, J. - BARTŮŠKA, V. Ke spolupráci muzeí a galerií se školami, Společenské vědy ve škole, 1984/5, č. 5, s. 144-146. Dále dle tématu exkurze. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Jana Kepartová, CSc. (24.04.2018)
Výklad vyučujících, popř. dalších odborníků, referáty studentů in situ. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Jana Kepartová, CSc. (24.04.2018)
Aktuálně vypsané exkurze viz http://pages.pedf.cuni.cz/kddd/studenti/historicke-exkurze/aktualni/ . |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Iva Beránková (29.10.2019)
Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet se uděluje za kvalitní ústně přednesený referát na předem domluvené téma, který odezní během exkurze. Pokud není refrát shledán vyučujícími kvalitním, je nutné dodat po skončení exkurze jako podklad pro zápočet zlepšenou písemnou verzi. |