|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bořivoj Marek, Ph.D. (24.08.2023)
Dílčí cíle: - Rozvinout analytické schopnosti a komunikační dovednosti potřebné ke kritickému zhodnocení výukového procesu na základě pedagogického pozorování. - Rozvinout chápání interakce učitele v jazykové třídě a rolí učitele a studentů. - Prohloubit chápání složek vstupujících do přípravy učitele na výuku. - Rozvinout chápání vyučování jako dynamického procesu zohledňujícího kurikulum, osnovy, cíle výuky a potřeby studentů v kontextu proměnných ovlivňujících vyučování. - Rozvinout schopnost skupinové spolupráce při hodnocení vyučování. - Rozvinout schopnosti potřebné pro sestavení efektivní zpětné vazby jak formou ústního rozboru, tak prostřednictvím observačního protokolu. - Rozvinout schopnosti aplikovat různé observační techniky pro řešení specifických problémů, které při výuce vyvstávají. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bořivoj Marek, Ph.D. (24.08.2023)
Výstupem kurzu budou kromě splnění a náležitého zhodnocení praxe také příspěvky do učitelského portfolia, které si student vytvoří na základě pokynů vyučujícího. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Iveta Pastyříková (10.08.2023)
Bailey, K. M. (2006) Language teacher supervision. A case-based approach. Cambridge: Cambridge University Press. |