|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D. (28.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D. (28.09.2022)
Příprava na výuku Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky: 10 minut Doba očekávané přípravy na 1 cvičení: 10 minut Samostudium literatury (za semestr): 10 hodin Práce se studijními materiály (za semestr): 15 hodin Plnění průběžných úkolů a s portfoliem (za semestr): 10 hodin
Plnění předmětu Příprava na zápočet: 15 hodin |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D. (21.09.2023)
ATKINSON, D. Mourning the past and opening a future. IjADE I (25), 2006. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1111/j.1476-8070.2006.00465.x učebnice: FULKOVÁ, M., NOVOTNÁ, M., Výtvarná výchova. 1. a 2. díl, (pro 6. a 7. roč. ZŠ, pro 8. a 9. roč.), Praha: Fortuna 1999. ISBN 80-7168-382-5, ISBN 80-7168-591-7. Výzkumná a odborná literatura: FULKOVÁ, M., Diskurs umění a vzdělávání, Praha: H, H+H, 2008. ISBN 978-80-7319-076-7. OPEN ACCESS: Novotná, M., Fulková, M., Sýkora, J.: Hledání Japonska. Transkulturní inspirace v výtvarné edukaci. Praha: Pedagogická fakulta, 2023. ISBN 978-80-7603-416-7 FULKOVA, M., TIPTON, T.: A (Con)text for New Discourse as Semiotic Praxis. International Journal of Art & Design Education 27(1):27 - 42, January 2008 DOI:10.1111/j.1476-8070.2008.00555.x FULKOVA, M.: The Orbis Pictus we all live in: Coding the World with differently- abled visitors in the Gallery of Contemporary Art. Procedia – Social and BehavioralSciences. Vol. 30, Elsevier, 2011. ISSN:1877-0428. Pages 2525 – 2534. Základní literatura je k dispozici v Knihovně PedF UK, Knihovně Uměleckoprůmyslového muzea, Knihovně Celetná FF UK, na online databázích oborových časopisů IJETA (International Journal for Education through Art/ https://www.intellectbooks.com/), IJADE (International Journal of Art & Design Education/ https://onlinelibrary.wiley.com/).
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D. (21.09.2023)
zkouška část a písemná jako vstup k části ústní, podpora reflektované portfolio, písemná úvaha jako o vlastním pojetí předmětu a jeho didaktice |