Poslední úprava: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (22.02.2021)
Studenti informují o svých zkušenostech z předmětu souvislá pedagogická praxe II a analyzují je. Doporučují řešení pedagogických problémů.
Poslední úprava: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (22.02.2021)
Students inform about their experience from the course Final teaching practice and analyze them. They recommend the
solutions of pedagogical problems.
Cíl předmětu
Poslední úprava: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (22.02.2021)
Seminář má význam pro ověření učitelské způsobilosti, utváření schopnosti reflexe vlastní učitelské činnosti.Napomáhá získat sebevědomí, sebedůvěru, sebejistotu, ale i schopnost kriticky posuzovat výkon vlastní i ostatních.
Literatura
Poslední úprava: doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D. (14.01.2022)
Rámec profesních kvalit učitele. Hodnoticí a sebehodnoticí arch. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2012. ISBN: 978-80-87063-64-4. Dostupné z: http://www.nuv.cz/file/54/
Sylabus
Poslední úprava: doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D. (14.01.2022)
Řízení třídy
Výuková komunikace
Výukové cíle
Výukové metody a strategie
Individualizace výuky
Oborové didaktiky
Propojení teorie a praxe v učitelském vzdělávání
Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: doc. PhDr. Jana Stará, Ph.D. (14.02.2022)
• Student dále pracuje na svém profesním růstu s oporou o Soubor profesních kvalit studenta na pedagogické praxi a na základě tohoto dokumentu formuluje osobní úkol dalšího profesního rozvoje. •Student provede celkové zhodnocení své pedagogické činnosti na základě kritérií v Souboru profesních kvalit studenta na pedagogické praxi a stanoví si osobní úkol pro svůj další profesní rozvoj včetně návrhu aktivit, které povedou k rozvoji ve zvolené oblasti. • Student předloží potvrzení ředitelství školy o vykonávané učitelské praxi (formulář viz moodle). Student koná praxi ve výuce na 1. stupni ZŠ, nejméně 30 hodin na 1. stupni ZŠ sám odučí a nejméně v 10 vyučovacích hodin hospituje v hodinách jiných učitelů. Pro chybějící na setkáních: student předkládá jednu vzorovou příprvu na hodinu a reflexi po jejím odučení A jeden záznamový arch z hospitace u jiného učitele.
Studijní opory
Poslední úprava: PhDr. Jana Krátká, Ph.D. (14.02.2022)