|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (13.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (01.03.2020)
Janík, T., Slavík, J., Najvar, P., Janíková, M., & Rusek, M. (2019). 3A Content Focused Approach for Improving Instruction: Developing and Sharing Knowledge in Professional Communities In T. Janík, M. Dalehefte, & S. Zehetmeier (Eds.), Supporting Teachers: Improving Instruction. Examples of Research-based Teacher Education (pp. 55-76). Münster: Waxmann. Slavík, J., Janík, T., Jarníková, J., & Tupý, J. (2014). Zkoumání a rozvíjení kvality výuky v oborových didaktikách: metodika 3A mezi teorií a praxí. Pedagogická orientace, 24(5), 721-752. Rusek, M., Slavík, J., & Najvar, P. (2016). Obsahová konstrukce a didaktické uplatnění přírodovědného edukačního experimentu ve výuce na příkladu chemie. Orbis scholae, 10(2), 71-91. Řezníček, J., & Rusek, M. (2015). DidaEtika. Praha: UK PedF. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Pavlína Sekanová (18.10.2023)
Podmínkou úspěšného vstupu do kurzu je zápis do příslušného týmu v MS Teams. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Pavlína Sekanová (18.10.2023)
Podmínkou udělení zápočtu je minimálně 80% účast na násleších ve škole a vypracování všech zadaných reflexí a odevzdání v MS Teams. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Pavlína Sekanová (18.10.2023)
Asynchonní část kurzu probíhá v týmu MS Teams. |