|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (10.01.2018)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (10.01.2018)
Učebnice FLE A1-B2:
Základní literatura kurzu: Daill, E., Stirman, M., Écrit et gestion du tableau. Hachette FLE, 2015 Daill, E., Stirman, M., Oral et gestion du tableau. Hachette FLE, 2017
Teoretické publikace: CECR - Cadre européeen commun de référence pour les langues. Conseil de l´Europe, 2001 (coll.) Enseigner FLE - Pratiques de classe, Paris: Belin, 2008. Alexandre D., Anthologie des textes clés en pédagogie - Des idées pour enseigner. ESF - Editeur, 2010. Cuq J.-P., Gruca I., Cours de didactique du français langue étrang?re et seconde, Grenoble, Presses Universitaires de Grenoble, 200 Marquillo Larruy C., L'interprétation de l'erreur. CLE Inter., 2002 Tagliante C., L'évaluation et le Cadre Européen Commun. CLE Inter., 2005 Tagliante C., La classe de langue. CLE Inter., 2006 Vanthier H., L'ENSEIGNEMENT AUX ENFANTS. CLE Inter., 2011.
Cvičebnice: L'Exercisier : l'expression française pour le niveau intermédiaire / rédigé par Christiane Descotes-Genon et Marie-Hél?ne Morsel et Claude Richou. - PUG, 1992. Exothèque : 900 exercices de grammaire / L Parodi ; M Vallacco. - CIDEB, 2005. ACTIVITES CADRE EUROPEEN..NIV.B1 + CD / Marie-Louise Parizet, Martine Corsain, Eliane Grandet, Clé International - 2006
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (10.01.2018)
Kurz je zaměřen na tvorbu didaktických materiálů pro praxe a otázky spojené s evaluací, včetně teoretické reflexe postupů. Studenti si vyzkouší a vzájemně okomentují cvičení pro úrovně A1-B1, v tradiční i multimediální/elektronické podobě. Seznámí se se základními zajímavymi texty reflektujícími jejich budoucí učitelskou praxi a pokusí se z nich vyvodit závěry pro oblast evaluace, práce s chybou, známkování, testování apod. Cílem je propojení s předměty Didaktika II, III a IV. Praktická náplň vychází z obsahu kurzu Didaktika II nebo Didaktika III., jejichž sylabus doplňuje a rozšiřuje. Stejně jako tyto předměty vychází náplň semináře a předkládané aktivity z nově získaných možností práce s videoanalýzami, např. publikací Oral/Ecrit et gestion du tableau (Hachette FLE, 2015 a 2017), ale i nahráve samotných studentů. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (25.08.2017)
Aktivní účast na seminářích a příprava na ně. Odevzdání portfolia se stanoveným počtem zpracovaných a okomentovaných cvičení a dalšími materiály dle pokynů vyučujícího. |