|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
Gray, P. (2016). Svoboda učení: jak nechat děti rozhodovat o svém vzdělávání. Praha: PeopleComm. Kaščák, O. & Pupala, B. (2009). Výchova a vzdelávanie v základných diskurzoch. Prešov: Rokus, s.r.o. Montessori, M. (2011). Od dětství k dospívání. Praha: Triton. Montessori, M. (2012). Tajuplné dětství. Praha: Triton. Montessori, M. (2017). Objevování dítěte. Praha: Portál. Neill, A. S. (2013). Summerhill: příběh první demokratické školy na světě. Praha: PeopleComm. Průcha, J. (2012). Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. Praha: Portál. Steiner, R. (2007). Výchova dítěte z hlediska duchovní vědy. Praha: Asociace waldorfských škol České republiky. Tichý, F. (2011). Přírodní škola - cesta jako cíl, aneb, Vyprávění o minulosti, současnosti a zkušenostech alternativního gymnázia. Semily: Geum. Tichý, F. (2017). Výchova jako dobrodružství: to se v té Přírodní škole učíte na stromech?. Semily: Geum. Wenke, H. & Roehner, R. (2000). Ať žije škola. Daltonská výuka v praxi. Brno: Paido. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
Viz Moodle pro prezenční studium: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7057, heslo altped5 |