|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petr Volf (26.06.2013)
vymezením předmětu mediální pedagogiky se studenti seznámí s disciplínami mediální výchova, mediální socializace a pedagogika médií (mediální didaktika). Na základě osvojených poznatků z problematiky organizace a fungování médií v moderní společnosti, jejich vlivu na sociální prostředí a sociální komunikaci, budou schopni tvořivé aplikace těchto poznatků do výše uvedených pedagogických disciplín či vlastní učitelské praxe. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petr Volf (26.06.2013)
BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 1998. BUERMANN, U. Jak (pře)žít s médii : příležitosti a hrozby informačního věku a nové úkoly pedagogiky. Hranice: Fabula, 2009 DEMJANČUK, N. Výchova a vzdělání ve věku techniky: sborník z konference konané ve dnech 12. a 13. května 2000 v Plzni. Plzeň : Západočeská univerzita, 2000. JIRÁK, J., KÖPPLOVÁ, B. Média a společnost. Praha: Portál (vydavatelství) ; 2007 MEYROWITZ, J. Všude a nikde. Praha: Karolinum, 2006. MIČIENKA, M, JIRÁK, J. Základy mediální výchovy. Praha: Portál, 2007. POSTMAN, N. Ubavit se k smrti. Praha: Mladá fronta, 1999. PRŮCHA, J. Učebnice: Teorie a analýzy edukačního média.Paido, 1998. QUAIL, Mc D. Úvod do masové komunikace. Praha: Portál, 1999. SAK, P. Člověk a vzdělání v informační společnosti. Praha: Portál, 2007 |