|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (13.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (13.09.2022)
Cílem předmětu je rozvinout schopnost studentů vnímat teoretické otázky ve výchově prizmatem integrální antropologie, tzn. s ohledem na člověka, jeho determinanty, vztahy i potřeby. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (22.05.2020)
Cichá, M. (Ed.). (2014). Integrální antropologie. Praha: Triton. Hábl, J. (2015). Aby člověk neupadal v nečlověka: Komenského pedagogická humanizace jako antropologický problém. Červený Kostelec: Pavel Mervart. Palouš, R., Svobodová, Z. (2011). Homo educandus: Filosofické základy teorie výchovy. Praha: Karolinum. Pelcová, N. (2004). Filozofická a pedagogická antropologie. Praha: Karolinum. Sokol, J. (2010). Etika a život: Pokus o praktickou filosofii. Praha: Vyšehrad. Soukup, M. (2015). Základy kulturní antropologie. Červený Kostelec: Pavel Mervart. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (13.09.2022)
1. Koncept integrální antropologie a vztahy antropologie k pedagogice. |