|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (06.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (06.10.2019)
BENEŠ. M. Andragogika. 2. aktual. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014 KOHNOVÁ, Jana. Změna požadavků na učitelskou profesi a nejasnost pojmů. In: Lifelong learning – Celoživotní vzdělávání, roč. 2, č. 1. Brno: Mendelova univerzita, Institut CŽV. 2012 KOMENSKÝ, J. A. Obecná porada o nápravě věcí lidských. Praha: Svoboda, 1992 MUŽÍK, J. Profesní vzdělávání dospělých. Praha: Wolters Kluver ČR, 2012 PAVLOV, Ivan. Učiteľská andragogika. O profesijnom vzdelávaní a poradenstve. Praha: Česká andragogická společnost, 2018 PRŮCHA Jan. (ed.) Pedagogická encyklopedie. Praha: Portál, 2009 PRŮCHA, VETEŠKA. Andragogický slovník. Praha: Grada, 2014 VETEŠKA, J. Přehled andragogiky. Úvod do vzdělávání a učení se dospělých. Praha: Portál: 2016 VETEŠKA, J. a kol. Nové paradigma v kurikulu vzdělávání dospělých. Praha: Educa Service, 2009 VETEŠKA, J. (ed.) Vzdělávání dospělých 2017 – v době rezonujících společenských změn. Praha: Česká andragogická společnost, 2018 |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (06.10.2019)
Požadavky k zápočtu: Student zapíše do „osobního listu” konkrétní úkoly, které si zvolil (titul knihy). „Osobní list” odevzdá na konci hodiny přednášejícímu.
1. Prostudovaná odborná literatura a) Anotace vybrané publikace ze zadané odborné literatury. Pojednání o myšlence, která ho v publikaci zaujala. Myšlenek může být i více. (Rozsah 2-3 str.) b) Seznámení se s dalšími několika (2-3) vybranými publikacemi ze zadané literatury – pro kolokviální diskusi (ty si zvolí v mezičase před dalším blokem výuky). 2. Seminární práce Téma z oblasti vzdělávání dospělých. Rozsah 3-5 str. textu. Termín odevzdání (bude upřesněn). |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (06.10.2019)
1. Vzdělávání. Počáteční vzdělávání (členění podle ISCED). 2. Propojení počátečního a dalšího vzdělávání. |