|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (09.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (09.01.2020)
CARR, N. Nebezpečná mělčina jak internet mění náš mozek: analýza stavu lidské psychiky v době digitální. Praha: Dauphin, 2017. Creative Computing in SCRATCH. Dostupné na: http://scratched.gse.harvard.edu/guide/files/CreativeComputing20141015.pdf CHAUDRON S., DI GIOIA R., GEMO M. Young children (0-8) and digital technology, a qualitative study across Europe. EC, Brussles, 2018. KALAŠ, I. Spoznávame potenciál digitálnych technológií v predprimárnom vzdelávaní. Analytická štúdia. Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2011. Dostupné na: http://www.rirs.iedu.sk/Dokumenty/Spoznavame_potencial_technologii.pdf KALAŠ, I. a spol. Premeny školy v digitálnom veku. Slovenské pedagogické nakladateľstvo – Mladé letá : Prešov, 2013. MANĚNOVÁ, M., PEKÁRKOVÁ, S. Rozvoj informatického myšlení s využitím robotických hraček v MŠ a na 1. stupni ZŠ. 2019, Imysleni.cz MŠMT. Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. Praha: MŠMT: 2014. Dostupné na http://www.msmt.cz/uploads/DigiStrategie.pdf PAPERT, S. Mindstorms. Children, Computers, and Powerful Ideas. New York, 1980. SPITZER, M. Digitální demence. Host, 2014. VORDERMAN, C. Computer Coding. GAMES. Dorling Kindersley Limited : London, 2015. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Battistová (06.11.2023)
Odkaz na kurz v Moodle je: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8684 |