|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (05.08.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (05.08.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (05.08.2022)
Výuka bude realizována v prezenční formě dle rozvrhu. Individuální konzultace jsou umožněny prostřednictvím emailu i v určených konzultačních hodinách. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (05.08.2022)
JUCOVIČOVÁ, D a kol. Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Praha: D+H, 2009. ISBN 978-80-87295-00-7 KAPRÁLEK, K., BĚLECKÝ, Z. Jak napsat a používat individuální vzdělávací program. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-887-2 MERTIN, V. Individuální vzdělávací program. Praha: Portál, 1995. ISBN 80-7178-033-4 TANNENBERGEROVÁ, M. Průvodce školní inkluzí a neb Jak vypadá kvalitní základní škola současnosti? Praha: Wolters Kluwer, 2016. ISBN 978-80-7552-008-1 ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha: Portál 2001. ISBN 80-7178-544-X Komentář k přehledu podpůrných opatření (online). X: MŠMT,2017(cit.2017-03-23) Dostupné z:http://www.msmt.cz/file/38969 Společné vzdělávaní (online). NÚV, 2017(cit 2017-03-23). Dostupné z: http://www.nuv.cz/t/in Zákon č. 561/2004Sb a novela č.82/2015 Sb. Vyhláška č.27/2016 Sb. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (05.08.2022)
|