Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (18.02.2013)
Hodnotící náhled na proces i výsledek činnosti vychovatele i vychovávaného při vedených výtvarných aktivitách. Znaky dobré praxe výtvarné výchovy, reflektivní praxe a profesní růst učitele
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
Evaluating the process and result of educator´s activity and the pupil´s activity in the context of Visual Arts Education. Good practice of Visual Arts Education and professional development of the educator.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (01.02.2019)
Prohloubit výtvarně-didaktické kompetence vychovatelů v oblasti hodnocení a reflexe výtvarných činností, vytvářet didaktickou znalost obsahu ve výtvarné výchově, posilovat povědomí o možnostech reflexe a analýzy praxe.
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
Develop Visual Arts didactical competences of educators in the sphere of evaluating and reflecting creative activities. Create didactical knowledge of the content in Visual Arts Education, enlarge the understanding of alternative ways of reflexion and analyses of the practice
Deskriptory -
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (18.02.2013)
Hodnocení jako výsledek výtvarně-didaktické kompetence vychovatele, reflexe jako předpoklad vzniku a udržení dobré praxe výtvarné výchovy.
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
key words:
evalauation, reflexion, didactical knowledge of the content, reflexive practice
Evaluation as the result of visual arts and didactic copetence of the educator, reflexion as a prerequisite of creating and maintaining good practice of Visual Arts Education.
Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (01.02.2019)
Zpracování výtvarného programu pro konkrétní skupinu vychovávaných. Zpracování podle zadaných instrukcí. Předložení portfolia s písemně zpracovanými širšími kontexty výtvarných úkolů. Obrazová dokumentace.
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
Creating Visual Arts program for specific group of pupils, according to instructions given in the course. Portfolium with details of the program and visual material.