|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (03.09.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (28.10.2019)
Čeňková, J., Matoušek P. a Komise pro dětskou knihu Svazu českých knihkupců a nakladatelů a IBBY. Nejlepší knihy dětem. Výběr z českých knih pro děti a mládež 2013/2014. Dostupné online. Mandys, P. a kol. 2x101 knih pro děti a mládež. Praha: Albatros, 2013. MALÝ, Radek a Josef NEŠPOR. Lexikon českých nakladatelství dětské knihy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4503-8. MOCNÁ, Dagmar a Josef PETERKA. Encyklopedie literárních žánrů. Praha: Paseka, 2004. ISBN 80-7185-669-X. Lepilová, K. Cesty ke čtenářství. Vyprávějte si s námi. Brno: Edika, 2014. REISSNER, Martin. Literatura pro děti a mládež 2016. V Brně: Moravská zemská knihovna, 2016. ISBN 978-80-7051-213-5. Cesty současné literatury pro děti a mládež: dotyky, kontexty, literatura pro mládež a didaktika. Slavkov u Brna: BM Typo, 2006. Ladění (BM Typo). ISBN 80-903339-9-0. Literatura pro děti a mládež na začátku tisíciletí: kontexty, problémy, trendy. Praha: Obec spisovatelů, 2009. ISBN 978-80-904218-3-7.
Internetové zdroje: http://www.zlatastuha.cz/ http://www.iliteratura.cz/Zanr/7/detska http://www.ctesyrad.cz/nejctivejsi/literatura-pro-deti-mladez/predskolni-vek-do-6-let |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (03.09.2018)
Studenti prokážou při ústní zkoušce orientaci v dětské literatuře pro děti předškolního věku (zejména orientace na současném knižbím trhu), schopnost vybrat / nabídnout vhodnou knihu každému dítěti.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (28.10.2019)
1. Současná kvalitní česká nakladatelství knih pro děti 2. Kritéria pro výběr kvalitní dětské knihy 3. Ocenění za dětskou literaturu 4. Kampaně podporující dětské čtenářství 5. Wimmelbuchy, knihy pro dvouleté děti 6. Knihy zaměřená na téma jinakosti, práci s emocemi, smrti, barvy, příroda apod. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (28.10.2019)
At the oral exam, students demonstrate their orientation in children's literature for preschool children (especially orientation in the current book market), the ability to choose / offer a suitable book for each child. |