|
|
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. David Rybák, Ph.D. (17.12.2023)
|
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. David Rybák, Ph.D. (17.12.2023)
Jde o to, aby byl budoucí učitel schopen samostatného myšlení a dokázal rozlišit mezi věcným obsahem a pouhým míněním. K tomu je třeba být schopen rozlišit mezi asertorickým a apodiktickým, mezi jednotlivým tématem a kontextem. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
ARENDT, Hannah. Původ totalitarismu I-III. Druhé vydání. Praha: Oikoymenh, 2013. 679 s. ISBN 978-80-7298-483-1. BECK, Ulrich. Riziková společnost: na cestě k jiné moderně. Třetí vydání. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2018. 431 s. ISBN 978-80-7419-267-8. HAVLÍK, Radomír. Aktuální problémy společnosti z pohledu sociologie. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2016. 176 s. ISBN 978-80-7452-121-8. HOGENOVÁ, Anna. Tekutá doba a úkol myšlení. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017. 158 s. ISBN 978-80-7290-968-1. PEŠKOVÁ, Jaroslava, Miloslav PRŮKA a Irena VAŇKOVÁ. Hledání souřadnic společného světa: filosofie pro každý den. Praha: Eurolex Bohemia, 2004. 521 s. ISBN 80-86432-91-2. RYBÁK, David. Étos a světy dějin. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019. 196 s. ISBN 978-80-7603-015-2. STANDING, Guy. The Corruption of Capitalism: Why Rentiers Thrive and Work Does Not Pay. London: Biteback Publishing, 2016. 352 s. ISBN 9781785900440. |
|
||
Poslední úprava: doc. Mgr. David Rybák, Ph.D. (17.12.2023)
Předmět bude zakončen ústní zkouškou, na níž bude muset student prokázat zvládnutí probíraného učiva, jednak povinné literatury. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7936 |