Poslední úprava: doc. Mgr. MgA. Marek Valášek, Ph.D. (07.01.2018)
V rámci Souvislé praxe studenti navštěvují několik typů sborů působících při ZŠ nebo ZUŠ (dětský nevýběrový, výběrový, mládežnický, chlapecký...) a spolupracují s jednotlivými sbormistry. Získané zkušenosti pak mohou zúročit ve své sbormistrovské praxi. Reflexi na své výstupy získávají přímo od sbormistrů nebo od přítomného pedagoga. Ti též zadávají úkoly pro následující lekce a kontrolují systematičnost a správnost přípravy na jednotlivé zkoušky.
Poslední úprava: doc. Mgr. MgA. Marek Valášek, Ph.D. (31.01.2020)
In Continuous practice, students attend several types of choirs working at elementary schools (non-selective, selective, youth, boys ...) and cooperate with individual choirs. The experience gained can then capitalize on their choirmaster practice. Reflections on their outputs are obtained directly from the choirmaster or from the present teacher. They also assign tasks for the following lessons and check the systematic and correct preparation for individual exams.
Deskriptory
Poslední úprava: doc. Mgr. MgA. Marek Valášek, Ph.D. (30.01.2021)
V návaznosti na aktuální protiepidemická opatření bude výuka realizována distančně v MS Teams, hybridně nebo prezenčně.
Literatura
Poslední úprava: doc. Mgr. MgA. Marek Valášek, Ph.D. (07.01.2018)
TICHÁ, A. Hlasová výchova v dětském sboru prostřednictvím her a motivací. Praha : NIPOS, 2004. ISBN 80-7068-186-1. TICHÁ A. Učíme děti zpívat. Praha : Portál 2006. ISBN: 80-7178-916-X, 146 s. STAŠEK, Č. ABC začínajícího sbormistra. Praha : Supraphon, 1981.
Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: doc. Mgr. MgA. Marek Valášek, Ph.D. (07.01.2018)
- návštěva vybraných sborů
- vypracování reflexe obsahující popis a komentář k průběhu zkoušky