|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (28.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (28.01.2021)
DODDINGTON, CH., HILTON, M. (2007): Child-Centred Education. London, Sage publications. HAZUKOVÁ, H.: Výtvarné činnosti v předškolním vzdělávání. Praha, Raabe, 2012. ISBN: 978-80-87553-30-5 FULKOVÁ, M., KAFKOVÁ, H.: Nové trendy ve výtvarné výchově. In Kohnová, J. (ed.) Sborník příspěvků z konference Profesní rozvoj učitelů. Praha, 2012. dostupné na: http://uprps.pedf.cuni.cz/UPRPS-1-version1-SBORNIK_CD_Profesni_rozvoj_ucitelu.pdf FULKOVÁ, M., HAJDUŠKOVÁ, L.,SEHNALÍKOVÁ, V. Galerijní a muzejní edukace 1: vlastní cestou k umění: vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2011. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2012, 315 s. ISBN 978-80-7290-535-5.FULKOVÁ, M. (2002). Když se řekne ? vizuální gramotnost. Výtvarná výchova, roč. 42, č. 4., str. 12 - 14. ISSN1210-3691 JANÍK, T. Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzděláváni. Brno : Paido, 2009. FULKOVÁ, M.: Heterofonie diskursu současné výtvarné výchovy/ Diskurs současné výtvarné výchovy jako prostor multidisciplinární komunikace. In Slavík, J. (ed.) Multidisciplinární komunikace - problém a princip všeobecného vzdělávání. Univerzita Karlova v Praze: Pedagogická fakulta, 2005, str. 285 - 303. ISBN 80-7290-199-0. KAFKOVÁ, H. (2018). Plánování výtvarných činností. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. ISBN978-80-7603-140-1. Dostupné z: https://futurebooks.cz/books/pedfa_esf_12/?/impressum/ |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (28.01.2021)
seminář V případě omezení prezenční výuky bude kurs veden distanční formou přes aplikaci Microsoft Teams. Odkaz: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a3817c78657044c67a71ba0664f1226fe%40thread.tacv2/conversations?groupId=4f5a0920-6d98-443a-a233-f14b504684bd&tenantId=5335a395-3770-41bf-b111-59efae08bf8d Tato platforma bude studijní skupinou využívána ke sdílení studijních dokumentů i v případě prezenční výuky. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (28.01.2021)
1. Diskurzivní pojetí výtvarné výchovy 2. Učivo výtvarné výchovy 3. Média ve výtvarné výchově 4. Zprostředkování vizuální kultury a umění dětem 5. Formativní hodnocení výtvarných činností v předškolním vzdělávání |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Svatošová, Ph.D. (28.01.2021)
Zápočet Aktivní účast v seminářích, průběžné plnění zadaných úkolů do portfolia Vypracování a prezentace seminární práce - didaktického portfolia, které bude ilustrovat přípravu a realizaci výtvarné činnosti v kontextu konkrétního výtvarného artefaktu. Bližší struktura portfolia bude uvedena na úvodním setkání. |