|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Vladimíra Dostálová, Ph.D. (08.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Vladimíra Dostálová, Ph.D. (08.09.2023)
Cílem předměnu je osvojit si zásady správného způsobu komunikace ve školském prostředí, v krizových situacích a dle různých osobnostních typů a tyto poznatky aplikovat v práci vedoucího pracvníka ve školství. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Vladimíra Dostálová, Ph.D. (08.09.2023)
Povinná: KOMÁRKOVÁ, Růžena, Ivan SLAMĚNÍK a Jozef VÝROST, ed. Aplikovaná sociální psychologie. Praha: Grada, 2001. Psyché (Grada). ISBN 80-247-0180-4. TROJANOVÁ, Irena a Zuzana SVOBODOVÁ. Krize jako příležitost. Praha: Wolters Kluwer, 2021. Řízení školy (Wolters Kluwer). ISBN 978-80-7676-215-2. ERIKSON, Thomas. V obklíčení idiotů. Přeložil Alena BREUEROVÁ. Brno: Management Press, 2020. ISBN 978-80-7261-578-0. Doporučená: TROJANOVÁ, Irena a Zuzana SVOBODOVÁ. Efektivní porady: jak si poradit s poradou nejen ve školství. Praha: Wolters Kluwer, 2020. Řízení školy (Wolters Kluwer). ISBN 978-80-7598-939-0. SVOBODOVÁ, Zuzana. Konflikty ve škole: od prevence k řešení. Praha: Wolters Kluwer, 2021. Řízení školy (Wolters Kluwer). ISBN 978-80-7676-154-4. JAY, Ros a Richard TEMPLAR. Velká kniha manažerských dovedností. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1279-2. MAREŠ, Jiří a Jaro KŘIVOHLAVÝ. Komunikace ve škole. Brno: Masarykova univerzita, 1995. ISBN 80-210-1070-3. ČAPEK, Robert. Učitel a rodič: spolupráce, třídní schůzka, komunikace. Praha: Grada, 2013. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-4640-1. ŠULEŘ, Oldřich. Porada jako efektivní nástroj řízení. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2091-0.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Vladimíra Dostálová, Ph.D. (08.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Vladimíra Dostálová, Ph.D. (08.09.2023)
Podmínkou pro ukončení předmětu je zvládnutí všech distančních aktivit a absolvování on line testu. |