|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Parry Martínková, Ph.D. (20.06.2008)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Parry Martínková, Ph.D. (20.06.2008)
1. Capra, F. Tao fyziky. DharmaGaia, Praha 2003. 2. Elders, T. Filosofie přírody u sv. Tomáše Akvinského. Oikoymenh, Praha 2004. 3. Ewert, A. Outdoor Adventure Pursuits: Foundation, Models and Theories. Scottsdale, Publ. Horizons, 1989. 4. Heidegger, M. Věda, technika a zamyšlení. Oikoymenh, Praha 2004 5. Heider, J. Tao vůdce. CAD Press, Bratislava 1997. 6. Kratochvíl, Z. Filosofie živé přírody. Herrmann a synové, Praha 1994. 7. Lao-c´. Tao te ťing. DharmaGaia, Praha 1997. 8. Martínková, I. Kalokagathia - harmonie duše a těla, nebo harmonie člověka? Česká kinantropologie, Praha 2003, Vol.7, č.1, s.75-81. 9. Miles, J.C. & Priest, S. Adventure Education. Venture Publishing, 1990. 10. Smith, T.E. et al. The Theory and Practice of Challenge Education. Kendall/Hunt Publishing Comp., 1992. 11. Wurdinger, S.D. Philosophical Issues in Advventure Education. Kendall/Hunt Publishing Comp, 1994.
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Parry Martínková, Ph.D. (20.06.2008)
Požadavky na zápočet: zápočtová práce na dané téma na základě četby. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Parry Martínková, Ph.D. (20.06.2008)
Obsah výuky:
Příroda a přirozenost. Filosofická pojetí přírody. Prožitek. Harmonie. Technika. Taoismus. Taoistické pojetí vůdce. Vůdcovství. Pojetí přírody u nefilosofických myslitelů. Thoreau, Walden. Filosofie dobrodružné výchovy. Sémantika dobrodružné výchovy. Problémy návratu k přírodě. Výzva a aktivity v přírodě.
|