|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (26.04.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (13.09.2023)
Přímá výuka: 12 h Praxe: 24h Příprava na výuku: 12h Reflexe výuky: 12h Příprava reflektivního portfolia: 40h |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (26.04.2019)
Povinná literatura: CIKÁNOVÁ, K.: Kreslete si s námi. Praha, Aventinum 1992,1997. CIKÁNOVÁ, K.: Malujte si s námi. Praha, Aventinum 1993,1996. CIKÁNOVÁ, K.: Objevujte s námi tvar. Praha, Aventinum, 1995. FULKOVÁ, M., NOVOTNÁ, M.: Výtvarná výchova pro 6. a 7. roč. ZŠ a víceletá gymnázia. Praha: Fortuna 1997.ISBN 80-7168-382-5. KITZBERGEROVÁ. L.: Didaktika výtvarné výchovy. Praha: PedF UK 2014. ISBN 978-80-7290-667-3 elektronický text. http://www.msmt.cz/vzdelavani/zakladni-vzdelavani/upraveny-ramcovy-vzdelavaci-program-pro-zakladni-vzdelavani ROESELOVÁ, V.: Námět ve výtvarné výchově. Praha, Sarah 1995. ROESELOVÁ,V. : Řady a projekty ve výtvarné výchově. Praha, Sarah 1997. ROESELOVÁ,V. : Techniky ve výtvarné výchově. Praha, Sarah 1996. SLAVÍK, J.: Hodnocení v současné škole. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-262-9, s. 33-40. Doporučená literatura: BUZAN, T.: Myšlenkové mapy. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2011. KORTHAGEN, F., KESSELS, J., KOSTER, B., LAGERWERF, WUBBELS, T. Didaktika realistického vzdělávání učitelů. Brno: Paido, 2011. MAREŠ, J., SLAVÍK, J., SVATOŠ, T., ŠVEC, V.: Učitelovo pojetí výuky, MU Brno, 1996. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (13.09.2023)
REflektivní profesní portfolio: příprava hodiny dokumentace (vizuální i slovní) reflexe odučené dodiny dle reflektivního rámce vrstevnická reflexe reflexe učitele a vedoucí praxe alterace +prezentace získaných zkušeností |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Magdalena Novotná, Ph.D. (07.09.2023)
Odevzdání reflektivního deníku (plány výtvarných činností, fotodokumentace prací žáků a jejich komentářů, reflexe odučených hodin, vrstevnická reflexe, reflexe pedagoga, navržené alterace). Prezentace hlavních zjištění týkajících se výuky VV. |