|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (27.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (27.01.2021)
Distanční výuka se řídí aktuálními pokyny PedF UK. Distanční forma – např. webináře, MS Teams, e-studijní opory, elektronické zdroje ke studiu, další studijní materiály apod. (LMS Moodle). Zadávané úkoly – odevzdání do prostředí LMS Moodle, k diskuzím bude využíváno Diskuzní fórum v LMS Moodle. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (27.01.2021)
Doporučená literatura: DVOŘÁK, D. Nový institucionalismus v pedagogice. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2012. 17(2). ISSN 2336-4521. Dostupné také z: http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/334/469 PISA 2015: PISA Results in Focus, 2016. OECD. Dostupné také z: https://www.oecd.org/pisa/pisa-2015-results-in-focus.pdf STRAKOVÁ, J., D. GREGER a P. SOUKUP. Factors affecting the transition of fifth graders to the academic track in the Czech Republic. International studies in sociology of education [online]. Taylor & Francis Group, 2017. ISSN 1747-5066. Dostupné z: http://www.tandfonline.com/eprint/pv5ks4jMD3CrhSpmvqk7/full Výběrové zjišťování výsledků žáků na úrovni 5. a 9. ročníků základních škol ve školním roce 2016/2017 – závěrečná zpráva [online], 2017. Praha: Česká školní inspekce [cit. 2018-02-09]. Dostupné z: http://www.csicr.cz/cz/Dokumenty/Tematicke-zpravy/Vyberove-zjistovani-vysledku-zaku-5-a-9-trid-ZS-%E2%80%93 Internetové odkazy: |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (27.01.2021)
Zápočet bude udělen za zpracování seminární práce na aktuální téma v oblasti školského managementu. Pozn.: Distanční forma výuky a atestace - dle aktuální situace. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (27.01.2021)
1. Specifika mezinárodních šetření 2. Srovnávání úrovní – přínosy a úskalí 3. Analýza vybraných mezinárodních šetření: - PISA - PIRLS - TIMSS - TALIS 4. Srovnávání úrovně uvnitř institucí (tj. dětí, žáků, studentů a učitelů) 5. Různá hlediska porovnávání jednotlivých institucí a jejich úspěšnosti 6. Státní maturita, jednotné přijímací zkoušky Pozn.: Distanční výuka se řídí aktuálními pokyny PedF UK. Distanční forma – např. webináře, e-studijní opory, elektronické zdroje ke studiu, další studijní materiály apod. (LMS Moodle). Zadávané úkoly – odevzdání do prostředí LMS Moodle, k diskuzím bude využíváno Diskuzní fórum v LMS Moodle. |