|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (07.11.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Jaroslav Novák, Ph.D. (10.01.2020)
ČAPEK, R. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnotících metod. Praha: Grada, 2015. ČAPEK, R. Líný učitel: cesta pedagogického hrdiny. Praha: Raabe, 2018. GILLNEROVÁ, I., KREJČOVÁ, L. Sociální dovednosti ve škole. Praha: Grada, 2012. GINNIS, P. Efektivní výukové nástroje pro učitele - Strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka. Praha: Universum, 2019. JEŘÁBEK, O., BÍLEK, M. Teorie a praxe tvorby didaktických testů. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2010. KREJČOVÁ, L., MERTIN, V. Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika. Praha: Wolters Kluwer, 2016. LAUFKOVÁ, V., STARY, K. a kol. Formativní hodnocení ve výuce. Portál: Praha 2016. NOVÁK, J. Možnosti výpočetního zpracování klasifikace. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2014. SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál, 1999. TOMKOVÁ, A. Portfolio v perspektivě reflektivně pojatého vzdělávání učitelů. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2018. TRUNDA, J. Profesní portfolio učitele – Soubor metod k hodnocení a sebehodnocení. Praha: Národní ústav vzdělávání, 2012. Materiály a soubory předávané v průběhu semestru. Odkaz na studijní opory: https://moodle.it.pedf.cuni.cz/course/view.php?id=1905 Přístup pro hosty: "akreditace" |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Battistová (09.01.2020)
https://moodle.it.pedf.cuni.cz/course/view.php?id=1905 přístup pro hosta s heslem: akreditace |