|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (02.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (02.09.2019)
Kalhous, Z. – Obst, O. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002. Krathwohl, D. R., & Anderson, L. W. (2009). A taxonomy for learning, teaching, and assessing: A revision of Bloom's taxonomy of educational objectives. Longman. Janík, T., Slavík, J., Mužík, V., Trna, J., Janko, T., Lokajíčková, V., & Zlatníček, P. (2013). Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky. Masarykova univerzita. Škoda, J., & Doulík, P. (2009). Vývoj paradigmat přírodovědného vzdělávání. Pedagogická orientace, 19(3), 24-44. Chráska, M. Metody pedagogického výzkumu. Praha : Grada, 2007. 243 s. ISBN 978-80-247-1369-4. Chráska, M. Úvod do výzkumu v pedagogice. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. 168 s. 2. vydání. ISBN 80-244-1367-1. Pelikán, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha : Karolinum, 2011. 270 s. 2. vydání. ISBN 978-80-246-1916-3. Průcha, J. Učebnice: Teorie a analýzy edukačního média. Příručka pro studenty, učitele, autory učebnic a výzkumné pracovníky. Brno : Paido, 1998. 148 s. ISBN 80-85931-49-4. Gavora, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2010. 261 s. ISBN978-80-7315-185-0. Skalková, J. (2007). Kategorie cíle, kompetence, jejich vzájemný vztah a význam pro obsah vzdělávání v kontextu současnosti. Orbis scholae, 2(1), 7-20. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání Ukázkové ŠVP vybraných škol |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (29.05.2020)
MOODLE: |