doc. RNDr. Dana Řezníčková, Ph.D.
| | | |
| Kód | Název | Semestr | Rozsah, examinace | Katedra | Fakulta | Virtuál. mob. | Poč. míst | 4EU+ |
|
MZ340P27C |
Didaktika geografie I |
zimní |
zimní s.:1/2, Zk [HT] |
31-340 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MDPSGG001 |
Didaktika geografie I |
zimní |
zimní s.:18/18, Z [HS] |
31-643 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MZ340P27A |
Didaktika geografie I |
zimní |
zimní s.:1/2, Z [HT] |
31-340 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MDPSGG002 |
Didaktika geografie II |
letní |
letní s.:18/18, Z [HS] |
31-643 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MZ340P27D |
Didaktika geografie II |
letní |
letní s.:1/2, Zk [HT] |
31-340 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MZ340P27B |
Didaktika geografie II |
letní |
letní s.:1/2, Z [HT] |
31-340 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MZ340S642 |
Modelové přípravy učitele zeměpisu |
letní |
letní s.:1/1, Z [HT] |
31-340 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MPGS0126 |
Teoreticko-metodologická rozprava z didaktiky geografie |
letní |
letní s.:0/0, Zk [HS] |
31-340 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MPGS0064 |
Teoreticko-metodologické otázky didaktiky geografie |
oba |
0/20, Zk [HS] |
31-340 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MDPSGG003 |
Teorie a praxe geografického vzdělávání |
zimní |
zimní s.:12/12, Z [HS] |
31-643 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MZ340P100 |
Teorie a praxe geografického vzdělávání |
zimní |
zimní s.:1/1, Z [HT] |
31-340 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MDPSGG004 |
Terénní cvičení z geografie (pro učitele) |
letní |
letní s.:0/40, Z [HS] |
31-643 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MZ300T04 |
Terénní cvičení z geografie (pro učitele) |
letní |
letní s.:7/0, Z [DS] |
31-301 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MZ300T03 |
Terénní cvičení z geografie (pro učitele) |
letní |
letní s.:0/5, Z [DS] |
31-301 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MZ300S01U |
Úvod do geografického vzdělávání |
zimní |
zimní s.:1/0, Z [HT] |
31-301 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MZ340U04 |
Úvod do geografického vzdělávání a proseminář |
zimní |
zimní s.:1/2, Z [HT] |
31-340 |
PřF |
ne |
|
ne |
|
MDPSGG007 |
Závěrečný projekt doplňkového studia k získání pedagogické způsobilosti geografie |
zimní |
zimní s.:0/60, --- [HS] letní s.:0/60, Z [HS] |
31-643 |
PřF |
ne |
|
ne |