PhDr. Hana Sotáková, Ph.D.
| | | |
| Kód | Název | Semestr | Rozsah, examinace | Katedra | Fakulta | Virtuál. mob. | Poč. míst | 4EU+ |
|
OCSQ22MP22 |
Adiktologie |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPNP3Q301C |
Aktuální otázky poradenství |
oba |
0/2, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OXCZV0U3V |
CZV - univerzita třetího věku |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-CCV |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP29 |
Delikvence |
letní |
letní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPNP3Q208A |
Diagnostika a intervence v poradenství |
letní |
letní s.:2/1, KZ [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP06 |
Diagnostika a intervence ve škole |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OKN913016 |
Diagnostika autismu |
letní |
letní s.:0/0, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OEBPQ1704Z |
Children with Special Needs |
zimní |
zimní s.:1/1, Zk [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OENPQ1704Z |
Children with Special Needs |
zimní |
zimní s.:1/1, Zk [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP34 |
Kariérové poradenství I. |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP48 |
Kariérové poradenství II. |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP31 |
Kazuistický seminář |
oba |
0/0, Zk [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP32 |
Komunikace s rodinou I. |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP08 |
Komunikace s rodinou I. |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP14 |
Krizová intervence |
letní |
letní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP36 |
Krizová intervence I. |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP50 |
Krizová intervence II. |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP25 |
Krizová intervence ve škole |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP11 |
Kyberprostor a sociální sítě |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP03 |
Legislativa ve školství a poradenství |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP29 |
Legislativa ve školství a poradenství |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP09 |
Metody poradenské prevence a krizové intervence v práci vých. poradce |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP10 |
Modely primádní prevence |
zimní |
zimní s.:0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP23 |
Monitorování a evaluace práce VP |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP14 |
Nadaný žák ve škole, identifikace a možnosti rozvíjení |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP28 |
Nefuknční rodina - komunikace a intervence |
letní |
letní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP02 |
Osobnost a profesní kompetence učitele – metodika prevence |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP02 |
Osobnost a profesní kompetence učitele – výchovného poradce |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP39 |
Osobnost výchovného poradce – etika práce |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OKNZ1P003A |
Pedagogicko-psychologická praxe s reflexí |
zimní |
zimní s.:5/0, Z [HS] |
41-KPG |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP06 |
Poradenská a pedagogická diagnostika |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP30 |
Poradenské stáže |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP04 |
Poradenské stáže (OSPOD, SVP, PPP) |
zimní |
zimní s.:0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP28 |
Poradenský systém ve školství |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP01 |
Poradenský systém ve školství |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP27 |
Porfolio |
zimní |
zimní s.:0/0, Zk [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP41 |
Portfolio – vedení rozhovoru, kazuistika |
oba |
0/0, Zk [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP49 |
Práce se třídou – intervence problémová třída |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP26 |
Práce se třídou - problémová třída, šikana |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP35 |
Práce se třídou - úvod |
oba |
0/0, Zk [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP13 |
Práce se třídou - úvod |
letní |
letní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP05 |
Reflexe poradenských stáží |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP05 |
Reflexe poradenských stáží |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP17 |
Rizikové chování I. |
letní |
letní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP23 |
Rizikové chování II. |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP44 |
Rizikové chování žáků, spolupráce školy s policií ČR |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP47 |
Rodina – sociálně psychologický pohled |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP19 |
Rodina- žák - škola |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP08 |
Sebezkušenostní výcvik |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP18 |
Sebezkušenostní výcvik |
letní |
letní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OIBZ1Q007B |
Social-emotional skills |
zimní |
zimní s.:0/1, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP07 |
Sociálně patologické jevy - úvod |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPBZ1Q007B |
Sociálně-emoční dovednosti |
oba |
0/1, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPNP3Q420B |
Specializované stáže poradenské |
oba |
0/1, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP24 |
Spolupráce školy s policií ČR, OSPOD a dalšími organizacemi |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP40 |
Spolupráce v ŠPP |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP19 |
Spolupráce v ŠPP |
letní |
letní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP51 |
Supervize pro pedagogické pracovníky |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP32 |
Supervize pro pedagogické pracovníky - prevence vyhoření |
letní |
letní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP30 |
Školní monitorovací systém |
letní |
letní s.:0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP42 |
Školní poradenské pracoviště – spolupráce s dalšími poradenskými organizacemi |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP21 |
Školní poradenské pracoviště – spolupráce s dalšími poradenskými organizacemi |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP20 |
Školní preventivní program, portfolio |
letní |
letní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP10 |
Školní třída |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP12 |
Školní třída - diagnostika |
letní |
letní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPBP3Q305A |
Variabilita a patologie psychického vývoje ve školním věku |
zimní |
zimní s.:1/1, KZ [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP15 |
Variabilita a patologie v dětském věku |
letní |
letní s.:0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP33 |
Vedení poradenského rozhovoru I. |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP09 |
Vedení poradenského rozhovoru I. |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ22MP16 |
Vedení poradenského rozhovoru II. - intervence |
letní |
letní s.:0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP38 |
Vedení poradenského rozhovoru II. - intervence |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OKN03Q103A |
Vývojová psychologie a psychologie osobnosti |
zimní |
zimní s.:0/0, Zk [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPBP3Q103A |
Vývojová psychologie I |
zimní |
zimní s.:1/1, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPBP3Q203A |
Vývojová psychologie II |
letní |
letní s.:2/1, Zk [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP07 |
Vývojový přístup k hodnocení školní neúspěšnosti |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDP1Q121A |
Výzkumné dovednosti |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OKB03Q102A |
Základy psychologie |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPB03Q102A |
Základy psychologie |
zimní |
zimní s.:1/0, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OKB03Q202A |
Základy vývojové psychologie |
letní |
letní s.:0/0, Zk [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPB03Q202A |
Základy vývojové psychologie |
letní |
letní s.:3/0, Zk [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP31 |
Žáci s SVP - úvod |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPNP3Q401A |
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a inkluzivní vzdělávání |
letní |
letní s.:0/2, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDP1Q119B |
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami vkontextu aktuálních trendů ve vzdělávání |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP43 |
Žák s SVP – PAS |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP37 |
Žák s SVP – SPU, ADHD |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP46 |
Žák s SVP – žáci s OMJ, sociokulturně znevýhodnění |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21VP45 |
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami – SPU II. intervence |
oba |
0/0, KZ [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|