doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D.
| | | |
| Kód | Název | Semestr | Rozsah, examinace | Katedra | Fakulta | Virtuál. mob. | Poč. míst | 4EU+ |
|
OKNC3L031B |
Adaptace literárních děl ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
zimní |
zimní s.:12/0, Zk [HS] |
41-KCL |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS05 |
Aktivizační metody práce se žáky |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPNP3Q301C |
Aktuální otázky poradenství |
oba |
0/2, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS10 |
Diagnostické přístupy v ŠPP I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS15 |
Diagnostické přístupy v ŠPP II. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPNP3Q208A |
Diagnostika a intervence v poradenství |
letní |
letní s.:2/1, KZ [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPBK2K004C |
Dobrovolné vojenské cvičení |
oba |
0/0, Z [HT] |
41-DEKAN |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPNP3Q308C |
Dobrovolnická stáž |
oba |
0/1, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS17 |
Etika v poradenské práci |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDP1Q103B |
Gramotnost –teorie, výzkum, aplikace |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS03 |
Inkluzivní vzdělávání |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OKNC3C014A |
Integrovaná didaktika českého jazyka a literatury pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadané |
zimní |
zimní s.:12/0, Z+Zk [HS] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS27 |
Intervence v prostředí školy I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS38 |
Intervence v prostředí školy I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS30 |
Intervence v prostředí školy II. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS41 |
Intervence v prostředí školy II. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS44 |
Intervence v prostředí školy III. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS33 |
Intervence v prostředí školy III. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS16 |
Intervenční přístupy v ŠPP I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS22 |
Intervenční přístupy v ŠPP II |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPBP3Q101C |
Jak zvládnout studium na vysoké škole |
oba |
1/1, Z [HT] |
41-AP |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPBZ0Q173C |
Jóga pro studenty se znevýhodněním |
oba |
0/2, Z [HT] |
41-AP |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS42 |
Kazuistický seminář |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS31 |
Kazuistický seminář |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OD0513009 |
Kresba - vývojové hledisko |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS23 |
Metodická podpora, supervize |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDZ1Q012A |
Návrh projektu (GAUK, GAČR apod.) |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS26 |
Nové trendy v psychologické diagnostice I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS29 |
Nové trendy v psychologické diagnostice II. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS37 |
Nové trendy ve speciálně pedagogické diagnostice I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS40 |
Nové trendy ve speciálně pedagogické diagnostice II. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDZ1Q009A |
Odborná akce - souhrn |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDZ1Q011A |
Pedagogická činnost - souhrn |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDP1Q111B |
Pedagogicko-psychologické poradenství |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS14 |
Podpora rodiny ze strany školního specialisty I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS21 |
Podpora rodiny ze strany školního specialisty II. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS04 |
Podpůrný poradenský systém ve školství |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ20VP06 |
Poradenská a pedagogická diagnostika |
oba |
0/0, Z [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPNP3Q211A |
Poradenské stáže encyklopedické s reflexí I |
letní |
letní s.:0/1, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS25 |
Praktický výcvik I (stáže v ŠPP) |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS36 |
Praktický výcvik I (stáže v ŠPP) |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS32 |
Praktický výcvik II. (stáže v ŠPZ) |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS43 |
Praktický výcvik II (stíže v ŠPZ) |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OD0513008 |
Prevence a včasná diagnostia specifických poruch učení |
oba |
0/0, Jiné [HS] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS24 |
Profese školního psychologa |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS35 |
Profese školního speciálního pedagoga |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS06 |
Profese učitele I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS11 |
Profese učitele II. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPNP3Q403A |
Příprava a odevzdání diplomové práce (psychologie) |
letní |
letní s.:0/0, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS09 |
Psychodidaktické aspekty, hodnocení žáků I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS20 |
Psychodidaktické aspekty, hodnocení žáků II. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS08 |
Psychologické aspekty rodiny |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS13 |
Psychologické aspekty třídní skupiny, práce se třídou I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS19 |
Psychologické aspekty třídní skupiny, práce se třídou II. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDZ1Q007A |
Publikace - souhrn |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS39 |
Reflektivní a supervizní seminář stáží I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS28 |
Reflektivní a supervizní seminář stáží I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS34 |
Reflektivní a supervizní seminář stáží II. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS45 |
Reflektivní a supervizní seminář stáží II. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
ODPFIK1DPS |
Souhrnné splnění povinností pro konání obhajoby - PS |
zimní |
zimní s.:0/0, Jiné [HT] |
41-OVC |
PedF |
ne |
|
ne |
|
ODPFIK1SPS |
Souhrnné splnění povinností pro konání SDZ - PS |
zimní |
zimní s.:0/0, Jiné [HT] |
41-OVC |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OEBPQ1703Z |
Specific Learning Difficulties |
zimní |
zimní s.:1/1, Zk [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OENPQ1703Z |
Specific Learning Difficulties |
zimní |
zimní s.:1/1, Zk [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OINZ1Q026B |
Specific Learning Disabalities and Behavioral Disorders |
letní |
letní s.:0/1, KZ [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPNP3Q203A |
Specifické poruchy učení - výukové obtíže žáků |
letní |
letní s.:1/1, KZ [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OKNC3C041B |
Specifické poruchy učení v psycholingvistickém pohledu jako edukační výzva |
letní |
letní s.:12/0, Zk [HT] |
41-KCJ |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDZ1Q008A |
Stáže - souhrn |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS02 |
Škola jako instituce |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPMN0Q144A |
Školní poradenské služby |
zimní |
zimní s.:1/1, KZ [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OKMN0Q144A |
Školní poradenské služby |
zimní |
zimní s.:0/0, KZ [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCRN20UC28 |
Školní poradenské služby |
zimní |
zimní s.:0/0, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPNP3Q103A |
Teorie poradenství ve výchově a vzdělávání |
zimní |
zimní s.:2/1, Zk [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDZ1Q006A |
Účast na konferenci - souhrn |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPBP3Q408A |
Úvod do poradenství |
letní |
letní s.:1/1, Zk [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDP1Q120A |
Úvodní doktorský seminář pro 1. ročník |
letní |
letní s.:0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS01 |
Vzdělávací politika, aktuální trendy ve školství |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPNK2K005C |
Wellbeing, podpora psychického zdraví dětí, podpora žáků s psychickými obtížemi |
zimní |
zimní s.:1/1, Z [HT] |
41-DEKAN |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDZ1Q010A |
Zahraniční stáž - souhrn |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPBP3Q102 |
Zvládání studijních nároků a duševní rovnováha |
oba |
0/2, Z [HT] |
41-AP |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDE1E107B |
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami ve výuce přírodovědných předmětů |
oba |
2/1, Jiné [HT] |
41-KCHDCH |
PedF |
ne |
|
ne |
|
ODCHE03 |
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami ve výuce přírodovědných předmětů |
oba |
2/1, Jiné [HT] |
41-KCHDCH |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPDP1Q119B |
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami vkontextu aktuálních trendů ve vzdělávání |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OPMN0Q135A |
Žáci se SVP I (SPU, ps.dg.) |
letní |
letní s.:1/0, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OKMN0Q135A |
Žáci se SVP I (SPU, ps.dg.) |
letní |
letní s.:0/0, Z [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS07 |
Žákovské skupiny, jejich podpora školním specialistou I. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS12 |
Žákovské skupiny, jejich podpora školním specialistou II. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|
OCSQ21PS18 |
Žákovské skupiny, jejich podpora školním specialistou III. |
oba |
0/0, Jiné [HT] |
41-KPSY |
PedF |
ne |
|
ne |
|