|
|
|
||
Poslední úprava: Kristýna Macková (29.08.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Kristýna Macková (29.08.2019)
SNOWLING, M. J., HULME, C. (Eds.). (2008). The science of reading: A handbook (Vol. 9). John Wiley & Sons. Vybrané kapitoly. ISBN 1405168110. BRUNSWICK, N., McDOUGALL, S., de MORNAY DAVIES, P. (Eds.). (2012). Reading and dyslexia in different orthographies. Psychology Press. Vybrané kapitoly. ISBN 0415651336. SMOLÍK, F., SEIDLOVÁ MÁLKOVÁ, G. (2014). Vývoj jazykových schopností dítěte předškolního věku. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4240-3. Doporučená literatura: SEIDLOVÁ MÁLKOVÁ, G. (2015). Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen. Praha: Togga. ISBN 978-80-7476-093-8. CARAVOLAS, M., LERVAG, A., MOUSIKOU, P., EFRIM, C., LITAVSKÝ, M., ONOCHIE-QUANTILLAS, E., SALAS, N., SCHOFFELOVA, M., DEFIOR, S., MIKULAJOVA, M., SEIDLOVÁ MÁLKOVÁ, G., HULME, CH. Common patterns of prediction of literacy development in different alphabetic orthographies. Psychological Science, 2012, 23(5). s. 678-686. KUCHARSKÁ, A., SEIDLOVÁ MÁLKOVÁ, G., SOTÁKOVÁ, H., ŠPAČKOVÁ, K. PRESSLEROVÁ, P., RICHTEROVÁ, E. (2015). Porozumění čtenému III. - Typický vývoj porozumění čtenému - metodologie, výsledky a interpretace výzkumu. Praha: Pedagogická fakulta UK v Praze. 234 s. CARAVOLAS, M., LERVAG, A., DEFIOR, S., SEIDLOVÁ MÁLKOVÁ, G., HULME, CH. (2013). Different patterns, but equivalent predictors, of growth in reading in consistent and inconsistent orthographies. Psychological Science, 24(9). str. 1398-1407. McBRIDE, C. (2019). Coping with Dyslexia, Dysgraphia and ADHD: A Global Perspective. Routledge. KUČERA, M., VIKTOROVÁ, I. (1998). Čtení/psaní v první třídě. In: Pražská skupina školní etnografie (Ed.). První třída (s. 61-168). Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta. http://kps.pedf.cuni.cz/psse/pdf/tridy/1/kuc.pdf. |