|
|
|
||
Kurs seznamuje studenty s aplikacemi marketingu do oblasti sportu. Charakterizuje sport jako sportovní průmysl zabývá se jeho jednotlivými segmenty, dále sportovními produkty a jejich specifikaci, která podmiňuje úspěšnost jejich prodeje. Studenti pracují na modelových úlohách v oblasti marketingu a sponzorování sportovních organizací a sportovních akcí.
Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (03.05.2022)
|
|
||
Cílem předmětu je získání znalostí a přehledu o vývoji teorie marketingu sportu a možných aplikací marketingu do oblasti sportu. Výstupy z učení představují souhrnně vědomosti, znalostí a dovedností, které student studiem Marketingu sportu získá. Student po absolutoriu sportovního marketingu umí, tedy získá vědomosti umožňující - popsat a vysvětlit tržní situaci ve sportu; - vymezit vlastnosti sportovních produktů; - popsat a odlišit přístupy různých autorů ke klasifikaci sportovních produktů; - popsat a vysvětlit působení tržního mechanismu ve sportu; - popsat a odlišit marketingový mix pro sportovní akce, sportovní služby, sportovní organizace; - vysvětlit problematiku prodeje reklamy ve sportu v návaznosti na užití specifických médií a masových médií ve sportu; - vysvětlit problematiku sponzorování sportu; - připravit podklady pro jednání s partnerem sportu; - navrhnout sponzorskou a darovací smlouvu; - vypracovat projekt sponzoringu pro sportovní akci; - prezentovat vývojové trendy marketingu sportu preferované jednotlivými autory i marketingovými agenturami. Student po absolutoriu předmětus chopen srozmitelně a přesvědčivě sdlovat laikům i odborníkům informace o problematice marketingu sportu včetně vlastních názorů a zejména ve vztahu krealitě České republiky. Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (16.08.2023)
|
|
||
Zápočet: vypracování projektové úlohy a její zdůvodnění Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (03.05.2022)
|
|
||
DEES, W., WASH, P., McEVOY, CH., McKELVEY, S.,MULLIN, B. J., HARDY, S., SUTTON,W.A. Sportmarketing. 5th Edition. Leeds: Human Kinetics Publishers, 2022. p.475. ISBN 987-1-4925-9462-8. Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (03.05.2022)
|
|
||
Zápočet: vypracování projektové úlohy a její zdůvodnění Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (03.05.2022)
|
|
||
Přednášky:
Semináře:
Poslední úprava: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (03.05.2022)
|