|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (18.10.2023)
Cílem předmětu je seznámit studenty s procedurami a základy pro tvorbu závěrečných prací. Předmět se zaměřuje na zvládnutí základních náležitostí spojených s bakalářskou prací. Obsah předmětu se zabývá zvládnutím základních poznatků týkajících se vědeckého výzkumu a formulací výzkumných projektů. Také připravuje studenty na sepsání projektu bakalářské práce, stejně tak na sepsání bakalářské práce samotné. Obsahem předmětu je dále: využívání literárních zdrojů včetně citačních norem, styl akademického psaní, formulace cílů závěrečné práce, administrace a tvorba výzkumného šetření, kvalitativní a kvantitativní přístup k datům, prezentování výsledků vědecké práce. Po úspěšném absolvování předmětu bude student schopen:
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (06.02.2023)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. (19.01.2021)
Doporučená: DISMAN, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum, 2008. ISBN 978-80-246-0139-7. HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-482-3. HENDL, J. Kvalitativní výzkum. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0219-6. HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Karolinum, 1997. ISBN80-246-0030-7. SVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. a kolektiv. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 2.vyd. Praha: Portál, 2014. 384 s. ISBN 978-80-262-0644-6. PUNCH. K. F. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-468-7. PUNCH, K. F. Základy kvantitativního šetření. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7397-381-9. HENDL, J., REMR, J. Metody výzkumu a evaluace. 1. vyd. Praha: Portál, 2017. 376 s. ISBN 970-80-262-1192-1. DENZIN, K. N., LINCOLN, S.Y. The SAGE Handbook of Qualitative Research. 5. ed. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2018. 968 p. ISBN 978-1-4833-4980-0. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Mgr. Daniel Opelík (06.02.2023)
Přednášky: |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (23.01.2024)
V případě distanční výuky (např. COVID-19) bude k předávání informací, znalostí a k prezentaci projektů využito on-line komunikační platformy MS Teams (přihlášení pomocí odkazu – distribuce e-mail). Dále pro případnou distribuci materiálů a odevzdávání projektů bude využito platformy MOODLE (přihlášení skrze SIS). |