|
|
|
||
V tomto předmětu se studenti seznamují s praktickými obchodními dovednostmi manažera, což zahrnuje i oblasti
prezentací. Zaměřeno především na strukturu obchodního procesu, vyhledávání zákazníků, navázání kontaktu,
telefonování, nákupní signály, ovlivňování a argumentaci, prezentaci užitku, vyjednání a uzavírání obchodu, dodatečný
prodej, udržování vztahu a osobnost úspěšného prodejce.
Poslední úprava: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (29.10.2010)
|
|
||
KHELEROVÁ,V. Komunikační a obchodní dovednosti manažera. Praha, Grada Publishing,a.s. 2006.144 s. ISBN 80-247-1677-1 HIEROLD, E. Rétorika a prezentace. Praha, Grada Publishing,a.s. 2007. 392s.ISBN 80-247-0782-9 BRABEC, J. 33 základních dovedností pro obchodní jednání. Brno,Computer Press, a.s.106 s. KEO 185 KHELEROVÁ,V. Komunikační dovednosti manažera. Praha: Grada Publishing 1995, 116 s. ISBN 80-7169-223-9. GRETZ,K.F., DROZDECK,R.S. Psychologie prodeje. Praha, Victoria Publishing 1992, 312s ISBN 80-85605-03-1 Poslední úprava: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (10.11.2010)
|
|
||
Požadavky na zkoušku:
Poslední úprava: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (29.10.2010)
|
|
||
Přednášky: 1. Osobnost úspěšného prodejce - jeho image 2. Struktura obchodního procesu. - AIDA. 3. Vyhledávání zákazníků a navázání kontaktu 4. Ovlivňování a argumentace. 5. Nákupní signály a prezentace užitku. 6. Týmová role a team-building v praxi 7.-8. Vyjednávání a uzavírání obchodu. 9.-10. Zvládání námitek a dodatečný prodej 11.-12. Zásady obchodní prezentace. 13.-14. Udržování vztahů a transakce. Poslední úprava: STEVOVE/FTVS.CUNI.CZ (29.10.2010)
|