|
|
|
||
Studenti působí jako praktikující trenéři/kondiční trenéři (vedení tréninku či intervenčního pohybového programu) v
různých tělovýchovných zařízeních, kterými jsou: tělovýchovné jednoty (sportovní kluby), občanská sdružení (Sokol,
Orel apod.) či fitcentra (tělovýchovné služby). Cílem předmětu je vlastní aplikace pohybového programu v souladu
s tématem a problematikou bakalářské práce a projevení schopnosti jej kriticky zhodnotit.
Poslední úprava: Mejsnarová Linda, Mgr., Ph.D. (06.02.2019)
|
|
||
TILINGER, Pavel. Průvodce pedagogickými praxemi v tělesné výchově a sportu. Praha: Karolinum, 2006. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze. ISBN 80-246-1241-0. TILINGER, P. Odborné a pedagogické praxe ve sportu a tělesné výchově. Edtion ed.: Karolinum Press, 2014. ISBN 8024627957. BOMPA, T. AND M. CARRERA Periodization training for sports: Science-based strength and conditioning plans for 17 sports. Champaign, IL: Human Kinetics, 2005, 141. Další dle doporučení supervizora Poslední úprava: Mejsnarová Linda, Mgr., Ph.D. (06.02.2019)
|
|
||
Obsah výuky: 1. Úvodní seminář před nástupem studentů na praxi (konzultace s garantem praxe a supervizorem) 2-3. Vstupní měření - diagnostika výchozí úrovně pohybových schopností 4-44. Pedagogické působení - příprava, evidence tréninkového zatížení, průběžné hodnocení, průběžné konzultace se supervizorem (cca 60h přímého pedagogického působení) . Výstupní měření - diagnostika úrovně pohybových schopností 47-48. Konzultace se supervizorem - zhodnocení tréninkového působení a jeho účinku Poslední úprava: Blažek Dušan, PhDr., Ph.D. (17.02.2022)
|