|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (29.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (29.10.2019)
Studující budou umět: 1. rozumět odpovídající pedagogické a sociálně-psychologické terminologii a konceptům; 2. rozumět složitosti společenského života a dynamice skupin; 3. používat základní pedagogické a sociálně-psychologické znalosti v pedagogické praxi; 4. vyhledávat nové a využitelné znalosti v současné literatuře. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (29.10.2019)
HEWSTONE, Miles a Wolfgang STROEBE. Sociální psychologie. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-092-5. HELUS, Zdeněk. Sociální psychologie pro pedagogy. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1168-3. MAREŠ, Jiří. Pedagogická psychologie. Praha, Portál, s.r.o. 2013. ISBN: 978-80-262-0174-8 JEDLIČKA, Richard a KOŤA, Jaroslav a SLAVÍK, Jan. Pedagogická psychologie pro učitele - Psychologie ve výchově a vzdělávání. Praha, Grada. 2018. ISBN: 978-80-271-0586-1 PAVELKOVÁ, Isabella. Motivace žáků k učení – Perspektivní motivace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. Praha, PedF UK. 2012. SLAVIN, Robert. Educational Psychology: Theory and Practice, 12th Edition, Pearson. 2018. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (29.10.2019)
1. Sociální vztahy ve věkově homogenní a nehomogenní skupině, zvláštnosti osobních a skupinových vztahů. 2. Diagnostika sociálních vazeb. 3. Pedagogicko-psychologické otázky rozvíjení schopností a dovedností, tvořivosti, motivace, zájmu. 4. Styly výchovy, vývoj dětí při různých stylech výchovy. |