|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (20.12.2023)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (07.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (20.12.2023)
CARLGREN, F. (1991). Výchova ke svobodě. Pedagogika Rudolfa Steinera. Praha: Baltazar. GRECMANOVÁ, H. - URBANOVSKÁ, E. (1996). Waldorfská škola. Olomouc, Hanex. KASPER, T. - KASPEROVÁ, D. (2010). Dějiny pedagogiky. Praha: Grada. LENDEROVÁ, M. - RÝDL, K. (2006). Radostné dětství? Dítě v Čechách devatenáctého století. Praha: Paseka. LUDWIG, H. a kol. Vychováváme a vzděláváme s Marií Montessoriovou (praxe reformně pedagogické koncepce). (2008). Praha, Univerzita Pardubice. RICHÉ, P. - VERGER, J. (2011). Učitelé a žáci ve středověku. Praha: Vyšehrad, 2011. RÖHNER, R. - WENKE, H. (2003). Daltonské vyučování. Stále živá inspirace. Brno: Paido. RÝDL, K. (1994). Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti. Brno: Marek Zeman. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (20.12.2023)
1. Výchovný ideál v antice a v křesťanství. 2. Humanistická a protestantská tradice české školy - J. Blahoslav, J. A. Komenský. 3. Koncept přirozené a svobodné výchovy - J. J. Rousseau, L. N. Tolstoj. 4. Rozvoj dívčího školství a škol pro osoby se znevýhodněním. 5. Pedagogický reformismus - české země, zahraničí. 6. Vývoj školy jako vzdělávací instituce. 7. Vývoj učitelského vzdělávání.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (20.12.2023)
On-line studijní opora: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8001 Heslo pro hosty: akredkpg19 |