|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Michaela Kubátová, Ph.D. (30.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Michaela Kubátová, Ph.D. (30.09.2020)
Získat hlubší citlivost vůči fungování třídního kolektivu a možnosti jeho ovlivňování ze strany vyučujících. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Michaela Kubátová, Ph.D. (30.09.2020)
Doporučená literatura ke školní třídě:
Literatura - inspirace na aktivity se školní třídou:
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Michaela Kubátová, Ph.D. (30.09.2020)
Prezentace informací o fungování školní třídy: diagnostika, prevence, intervence. Diskuse nad tématy školní třídy. Zážitkové a sebezkušenostní aktivity. Skupinová práce. Kazuistiky tříd, příklady z praxe. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Michaela Kubátová, Ph.D. (30.09.2020)
Témata kurzu: TEORIE TŘÍDY
DIAGNOSTIKA TŘÍDY
INTERVENCE A PREVENCE
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Michaela Kubátová, Ph.D. (30.09.2020)
Aktivní účast na seminářích, diskuse, skupinová práce. Odevzdání seminární práce o jedné třídě z pedagogické praxe: zhodnocení třídy z hlediska diagnostiky, konkrétní návrhy na následnou práci se třídou. Závěrečné reflektivní setkání (formou skupinového kolokvia). Distační forma - online setkání skrz Microsoft Teams v čase semináře (odkaz studenti dostanou emailem). Prezentace a další výukové materiály v moodle. Podmínkou k úspěšnému absolvování kurzu je aktivní účast na online setkání, plnění úkolů v moodle. Závěrečná práce bude upřesněna v průběhu semestru dle možností osobní přítomnosti na základních a středních školách. |