|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Mgr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. (28.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
Studující v průběhu observační praxe ve škole zaznamená a analyzuje vzdělávací a výchovné situace, k jejich analýze využije vhodné psychologické, sociálně pedagogické a obecně didaktické koncepty. Ve skupině diskutuje perspektivy žáků a učitelů, s oporou o odbornou argumentaci navrhuje alternativní způsoby řešení praktických situací. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.10.2019)
Bendl, S., Kucharská, A. (Ed., 2008) Školní pedagogika a školní psychologie. Praha: PedF UK. Průvodce portfoliem pedagogicko-psychologické praxe (v LMS Moodle) |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.10.2019)
Požadavky k zápočtu:
Vypracování a odevzdání úkolů v portfoliu. Aktivní účast při plnění úkolů zadaných vyučujícím praxe. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (02.10.2017)
Tematické okruhy dle portfolia: učitel- žák - třída, pedagogická komunikace, projektování výuky, prevence, inkluze, dokumentace Aktivity:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
100% účast na praxi. Při absenci jsou studenti povinni se předem omluvit (osobně, písemně, telefonicky) na škole nebo u vyučujícího, který vede seminář Pedagogické reflexe pedagogické praxe. Absence je omlouvána pouze v závažných případech. Neúčast jsou studenti povinni si nahradit po domluvě s vyučujícím , který vede seminář Pedagogické reflexe pedagogické praxe. - Vypracování úkolů v portfoliu - Aktivní účast při plnění úkolů zadaných učitelem školy a vyučujícím fakulty, který vede seminář. Přitom je studující povinen dbát pokynů určeného učitele školy, ředitele školy a jeho zástupce, příp. dalších pracovníků školy, s kterými bude studující spolupracovat. |