|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (05.02.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (03.02.2022)
Předmět má 5 kreditů dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 136 hodinám. Přímá výuka: · přednášky 12 hodin · cvičení 24 hodin Příprava: · samostudium odborné literatury a práce se studijními materiály 30 hodin · seminární práce 20 hodin · zpracování úkolů a příprava na semináře 30 hodin Příprava na zkoušku a zkouška: 20 hodin celkem V případě distanční výuky budeme pracovat v aplikaci MS Teams, studenti obdrží včas odkaz. Dále bude využíván systém podpory studia Moodle. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (04.02.2020)
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Společné vzdělávání orientované na posílení kompetencí učitelů a žáků v inkluzivním prostředí školy. Brno: Masarykova univerzita, 2017. ISBN 978-80-210-8757-6, s. 29-112. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (29.01.2023)
Obsah: |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (28.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (03.02.2022)
Studentům jsou k dispozici studijní opory (prezentace přednášek, odkazy na elektronické zdroje, interaktivní úkoly, doplňkové studijní materiály) v prostředí MOODLE dostupné na: https://dl1.cuni.cz/course/index.php?categoryid=696 Název kurzu: Didaktika inkluzivní pedagogiky |