|
|
|
||
Zkouška je určena studentům, jejichž jazykové schopnosti jsou na úrovni středně pokročilé, B1**/2 dle CEFR. Rozsah učiva je dán především uvedenou úrovní znalostí a navazuje na gramatické a lexikální znalosti, které studenti již získali na střední škole. Předmět je bez přímé výuky, proto se studentům nezobrazuje v rozvrhu, ale pouze v grupíkové skupině.
Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (24.04.2021)
|
|
||
Na základě samostudia a konzultací s vyučujícím je studující na konci semestru schopen popsat a vysvětlit hlavní rozdíly mezi modálními slovesy, správně použít slovesné vazby a mimo jiné použít základní gramatické jevy a slovní zásobu odpovídající jazykové úrovni B1/2 podle CEFR. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (15.09.2024)
|
|
||
Distanční podpora: Moodle: https://dl1.cuni.cz/enrol/index.php?id=4444 Zoom: konzultace Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (24.04.2021)
|
|
||
Učebnice anglického jazyka pro středně pokročilé, např. Complete First Certificate, New English File intermediate, New Edge intermediate, Making Progress to FCE, atd. Učebnice gramatiky, např. Cvičebnice anglické gramatiky (Gráf, Peterson), Grammar in Use (Murphy) Učebnice slovní zásoby, např. Vocabulary in Use (Redman) www.helpforenglish.com Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (24.04.2021)
|
|
||
Studenti se přihlásí rovnou ke zkoušce během zkouškového období. Úspěšné (70 procent min.) zvládnutí písemné zkoušky, tři možné pokusy. Písemná zkouška: gramatika a slovní zásoba na dané úrovni (modal verbs, conditionals and wish-clauses, defining and non-defining clauses, tenses, passive voice, reported questions and imperatives, make or do, verbs followed by ing and to, comparing porozumění textu ("true/false" na základě textu) U studentů se spec. potřebami je po vzájemné dohodě s vyučujícím možné ústní dozkoušení. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (24.04.2021)
|
|
||
Probírané gramatické jevy a slovní zásoba jsou založeny na cílové úrovni dle CEFR (B1**/B2). Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (24.04.2021)
|
|
||
Úspěšné (70 procent min.) zvládnutí písemné zkoušky, tři možné pokusy Písemná zkouška: gramatika a slovní zásoba na dané úrovni (modal verbs, conditionals and wish-clauses, defining and non-defining clauses, tenses, passive voice, reported questions and imperatives, make or do, verbs followed by ing and to, comparing porozumění textu ("true/false" na základě textu) U studentů se spec. potřebami je po vzájemné dohodě s vyučujícím možné ústní dozkoušení. Součástí hodnocení je i jazyková a formulační úroveň. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (24.04.2021)
|
|
||
1. Studující popíše základní modální slovesa používaná v angličtině a na základě modelových situací je ve třídě použije. 2. Studující aplikuje gramatiku týkající se stupňování přídavných jmen na školní prostředí (např. známkování ve třídě) 3. Studující identifikuje a vysvětlí základní typy sloves a slovesných tvarů, které po nich následují. Zároveň studující pozná a použije slovesa, která mohou mít obě vazby. 4. Studující popíše základní a pozná základní časy a použije ve standardních situacích. 5. Studující vyjmenuje základní náležitosti podmínkových a přacích vět a následně je aplikuje v modelových situacích. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (15.09.2024)
|