|
|
|
||
Předmět zahrnuje výuku následujících témat:
Systém školského poradenství v ČR (historie, legislativní úprava poskytování poradenských služeb,
standardní činnosti PPP, SPC, SVP, poradenští pracovníci školy)
Identifikace míry podpory a vhodných podpůrných opatření a jejich stupňů pro žáky se speciálními
vzdělávacími potřebami
Plán pedagogické podpory
Dynamická diagnostika
Diagnostika rozumových schopností
Diagnostika vztahů ve třídě
Diagnostika specifických poruch učení
Diagnostika autismu
Poslední úprava: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (03.02.2018)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s nejčastějšími diagnostickými a intervenčními postupy, které se vážou k období docházky do ZŠ a se systémem služeb v rámci školského poradenství. Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (24.05.2018)
|
|
||
Aktivní účast na cvičeních, vyžaduje se 70 % účast Zhotovení diagnostické/reedukační pomůcky Administrace diagnostického nástroje Písemná zkouška Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (28.03.2018)
|
|
||
Základní studijní literatura a studijní pomůcky Poslední úprava: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (03.02.2018)
|
|
||
Systém školského poradenství v ČR (legislativní úprava poskytování poradenských služeb, standardní činnosti PPP, SPC, SVP, poradenští pracovníci školy) Diagnostika rozumovýcho schopností Diagnostika specifických poruch učení, reedukace a kompenzace těchto poruch Dynamická diagnostika (principy a východiska, formy intervence) Diagnostika školního a třídního klimatu Diagnostika autismu Podpůrná opatření 2. až 5 stupně ve vzdělávání žáků se SVP Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (13.05.2019)
|