|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ondřej Papajoanu, Ph.D. (27.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ondřej Papajoanu, Ph.D. (27.01.2023)
Student má porozumět předmětu a metodám srovnávací pedagogiky a je schopen posuzovat a komparovat vzdělávací systémy, včetně reflexe vývojových trendů ve vzdělávání ve světě. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ondřej Papajoanu, Ph.D. (27.01.2023)
Průcha, J. (2015). Srovnávací pedagogika: mezinárodní komparace vzdělávacích systémů (3., aktualizované vydání). Portál. Straková, J. (2016). Mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání: metodologie, přínosy, rizika a příležitosti. Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. Váňová, M. (2003). Srovnávací pedagogika. Vysoká škola J.A. Komenského. Walterová, E. (2006). Srovnávací pedagogika: vývoj a proměny v globálním kontextu. Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ondřej Papajoanu, Ph.D. (27.01.2023)
Aktivní účast v seminářích. Absolvování závěrečné zkoušky. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ondřej Papajoanu, Ph.D. (27.01.2023)
1. Srovnávací pedagogika, její metody a funkce. |