|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (04.04.2020)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Presslerová, Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Presslerová, Ph.D. (29.01.2020)
Bednářová, J., & Šmardová, V. (2010). Školní zralost. Brno, Computer Press. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Presslerová, Ph.D. (29.01.2023)
1.Koncept školní neúspěšnosti pohledem příkladů dobré praxe 2, Rizika školní neúspěšnosti, která pramení ze specifických vzdělávacích potřeb žáka (např. specifická porucha učení, školní ne/zralost, ADHD, nerovnoměrný vývoj, motivace k učení, styl učení) 3, Rizika školní neúspěšnosti, která mohou být odrazem psychických potíží žáka (např. úzkostná porucha, genderová dysforie, depresivní porucha, PPP aj.) 4. Rizika školní neúspěšnosti, která mohou pramenit ze školního prostředí (např. klima školní třídy, osobnost učitele, ) 5. Rizika školní neúspěšnosti ze strany rodiny žáka (např. odlišné sociokulturní prostředí, nesoulad mezi školou a rodinou, téma záškoláctví atd.). 6, Preventivní a intervenční postupy pedagoga, které jsou účinné při práci s žákem ohroženým školním selháváním. 7, Možnosti spolupráce pedagoga a ŠPP při řešení školní neúspěšnosti žáků, možnosti a limity práce školního psychologa 8, Příklady dobré praxe - kazustické vstupy účastníků kurzu |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Presslerová, Ph.D. (22.02.2023)
Kurz je ukončen zápočtem. Jsou tolerovány max.2 absence. Student zpracovává seminární práci na zadané zvolené téma - témata budou představeny na prvním semináři. |