|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Olga Kučerová, Ph.D. (01.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Olga Kučerová, Ph.D. (01.02.2020)
BRAUN, Richard, Dana MARKOVÁ a Jana NOVÁČKOVÁ. Praktikum školní psychologie. Praha: Portál, 2014. ISBN 9788026201762. HADJ-MOUSSOVÁ, Zuzana. Intervence: pedagogicko-psychologické poradenství III. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2004. ISBN 80-7290-146-x. HADJ-MOUSSOVÁ, Zuzana. Pedagogicko-psychologické poradenství I: vybrané problémy. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2005. ISBN 80-7290-215-6. KUCHARSKÁ, Anna, Daniela POKORNÁ a Jana MRÁZKOVÁ. Třístupňový model péče (3MP) ve školách zapojených v projektu RAMPS-VIP III. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2014. ISBN 978-80-7481-037-4.
ŠTECH, Stanislav a Jana ZAPLETALOVÁ. Úvod do školní psychologie. Praha: Portál, 2013. ISBN 9788026203681. MATĚJČEK, Zdeněk a Jarmila KLÉGROVÁ. Praxe dětského psychologického poradenství. Praha: Portál, 2011. ISBN 9788026200000. MARTANOVÁ, Veronika, Barbara JANÍKOVÁ a Tereza DANĚČKOVÁ. Učební texty ke specializačnímu studiu pro školní metodiky prevence. Praha: Centrum adiktologie Psychiatrické kliniky 1. lékařské fakulty a VFN, Univerzita Karlova, 2007. ISBN 978-80-254-0525-3 VÁGNEROVÁ, Marie. Školní poradenská psychologie pro pedagogy. Praha: Karolinum, 2005. ISBN 8024610744. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Olga Kučerová, Ph.D. (12.10.2022)
Pro úspěšné splnění tohoto kurzu je nutná 70 % účast na seminářích odevzdávání průběžných úkolů a splnění testu (alespoň 70% úspěšnost) |