|
|
|
||
V rámci předmětu se studenti a studentky seznámí s tím, jak vyučovat právo na středních, případně i základních školách. Společně s vyučujícím kurzu, který sám právo na středních školách vyučuje, budou objevovat a zkoušet metody výuky práva, které se osvědčují v praxi, a společně nad nimi přemýšlet: kdy a jak je použít, jak je upravit, proč vlastně fungují. Sdílet budeme i celou řadu dobrých i špatných zkušeností s tím, na co si (nejen při výuce práva) je dobré dát pozor. Poslední úprava: Urban Michal, JUDr. Mgr., Ph.D. (12.05.2021)
|
|
||
Absolvent tohoto předmětu bude: 1) znát alespoň 10 metod a 20 konkrétních aktivit pro výuku práva na střední škole; 2) schopen jednotlivé metody a aktivity kriticky vybrat podle toho, v jaké třídě bude učit a co bude cílem jeho hodiny; 3) schopen kriticky reflektovat způsob použití jednotlivých aktivit a metod ve výuce; 4) mít tipy na vhodné materiály, ze kterých může čerpat nápady a případy pro výuku; 5) vědět o možnostech, jak zapojit svoji budoucí třídu či školu, ale také sebe samotného, do projektů, které aktivně propojují svět práva se světem výuky na základních či středních školách; 6) rozumět tomu, proč dává smysl do výuky práva zapojovat různé metody a aktivity. Poslední úprava: Urban Michal, JUDr. Mgr., Ph.D. (31.07.2019)
|
|
||
Předmět bude po studentech vyžadovat cca 66 hodin práce (výuka a příprava na ni, včetně plnění zadaných úkolů, příprava na zápočet). Poslední úprava: Urban Michal, JUDr. Mgr., Ph.D. (12.05.2021)
|
|
||
FISHER, Robert. Učíme děti myslet a učit se: praktický průvodce strategiemi vyučování. Praha: Portál, 1997. ISBN 978-80-262-0043-7. Poslední úprava: Dvořáková Michaela, Ing., Ph.D. (14.10.2019)
|
|
||
Obsah předmětu tvoří témata Poslední úprava: Urban Michal, JUDr. Mgr., Ph.D. (12.05.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Urban Michal, JUDr. Mgr., Ph.D. (12.05.2021)
|