|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (07.03.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (07.03.2023)
Předmět má 14 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 420 hodinám. Přímá výuka: · cvičení 12 hodin (praxe 20 h za týden x 8 týdnů = 160 h) Příprava: · samostudium odborné literatury 100 hodin · zpracování seminárních úkolů a příprava na semináře 98 hodin Příprava na zkoušku a zkouška: 50 hodin celkem Výuka bude probíhat prezenční formou. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (07.03.2023)
Doporučená literatura: HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. (2010) Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. (2001) Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. Olomouc: UP. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. (2016) Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno: Paido. ISBN 978-80-7315-255-0 On-line dostupné publikační záznamy: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (07.03.2023)
Rozložení praxe po domluvě s vyučujícím. Praxe s reflektovanou zpětnou vazbrou. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (07.03.2023)
Student koná praxi ve vybraném školském zařízení pod supervizí vyučujícího a určeného odborníka, který na daném pracovišti působí. O své pedagogické činnosti vede záznamy do portfolia. Součástí praxe je reflexe probíhající v procesu formativního hodnocení.
|