|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (26.04.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (07.03.2023)
Předmět má 6 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 180 hodinám. Přímá výuka: · praxe 72 hodin Příprava: · samostudium odborné literatury 36 hodin · zpracování seminárních úkolů a příprava na semináře 40 hodin Příprava na zkoušku a zkouška: 32 hodin celkem Výuka bude probíhat prezenční formou. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (07.03.2023)
BARTOŇOVÁ, M., PIPEKOVÁ, J. (2011) Manuál pro pedagogickou praxi: teorie a praxe. Brno: MU. ISBN 978-80-210-5497-4. BENDOVÁ, P. a kol. (2006) Kompenzační pomůcky pro osoby se specifickými potřebami. Olomouc: Univerzita Palackého . ISBN 80-244-1436-8. ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha: Portál 2007. ISBN 978-80-7367-273-7. SLOWÍK, J. Komunikace s lidmi s postižením. Praha: Portál 2010. ISBN 978-80-7367-691-9. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (07.03.2023)
Předmět Oborová praxe III logopedická vede studenty k praktickému využití znalostí získaných ve studijních předmětech profilujícího základu. Je zaměřen na specifickou problematiku osob v dospělém věku a ve stáří, u nichž se projeví narušení komunikační schopnosti. Praxe probíhá pod supervizí zvoleného pracoviště a garanta oborové praxe. Student se aktivně podílí na logopedické intervenci, Je schopen interpretovat a obhájit zvolené postupy, metody, posloupnost, jenž v praxi aplikoval. Své působení a závěry z praxe prezentuje formou, která je předem stanovena. V rámci logopedické praxe zpracuje a zanese do portfolia charakteristiky klientů, u nichž byla realizována logopedická intervence, stanovené diagnózy, zachytí průběh logopedické intervence. Student prokáže analytický a komparační přístup k různým diagnostickým, poradenským a vzdělávacím činnostem v oblasti intervence poskytované osobám v dospělosti a ve stáří. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (07.03.2023)
Studenti vytvoří Portfolio odborné praxe. |